کد خبر: 639459
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
از سال 85 طرح شهرک های گلخانه ای در وزارت جهاد و کشاورزی اجرا شد. عده ای جوان اندک پس انداز هایشان را به خرید سهامهای طرح دادند و دولت هم تقبل کرد امکاناتی بلاعوض به شهرک ها برای توسعه کشاورزی مدرن بدهد.

ولی یاد دولت ما را فراموش. نه توان مالی داریم که نهاده هایی مثل برق و گاز را از دولت بخریم و نه دولت اجازه بهره برداری به صورتی غیر از گلخانه را به ما می دهد 8 سال است که این زمین ها و چاه های آب آن در استان خراسان رضوی بیکار افتاده و این سرمایه های کشاورزی ایران است که بر پایه سلیقه ای عمل کردن بالایی ها می سوزد و اسراف می شود این زمین و آب ها می تواند غذای کلی مردم را تولید کند اگر سلیقه ها اجازه دهند. به داد نعمت های خدا برسید که دارند هدر می روند. کجاست جوانمردی که این مشکل را حل کند؟؟؟
 
بیداد از از دست رفتن عمر جوانان عاشق خدمت به وطن. بزرگترین سرمایه وطن که عمر جوانان ان است در انتظار طرحی مثل استخدام مهندسین ناظر کشاورزی می سوزد. از سال 89 قانون استخدامی در مجلس تصویب شده ولی همچنان هیچ استخدامی صورت نگرفته به داد این جوانان برسید.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
عبدالله منتقد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
0
بزك نمير بهار مي آيد . كمبزه با خيار مياد ! فعلا كه دولت فعلي فكر و ذكرش شده قطع يارانه . انگار يارانه آمريكاست و ما بايد دست رد به سينه آن بزنيم ! خوب سرگرمي و وقت تلف كني خوبي گير آورده تا مدتي مردم را با آن مشغول كند و طي اين مدت كم عده اي خيلي اندك توان ثبت پيدا مي كنند و بقيه كه دستشان از يارانه كوتاه شده را به حساب اينكه خودشان انصراف داده اند و حرف رئيس جمهور را گوش كرده اند مي گذارد . در حالي كه افرادي كه مستحق واقعي يارانه هستند همان هايي هستند كه در هنگام راي گيري مجبورند با بالگرد نزد آن ها بروند و راي ها را جمع آوري نمايند . حالا آن ها موفق به ثبت نام نمي شوند ولي آنكه در شمال تهران است موفق به ثبت نام مي شود . آيا اين بود پاسخ رهنمود هاي مقام رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي ؟!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار